CENTRUM POMOCY
Organizacja pracy
Regulamin
Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego www.parabellum.pl Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.
Polityka prywatności
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony www.parabellum.pl jest Przedsiębiorstwo Konsultingowo-Usługowe "Parabellum" Sp. z o.o. z siedzibą na ulicy Armii Krajowej 77 w (05-071) Sulejówku
Regulamin Programu Lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego
1. Organizatorem Programu Lojalnościowego w sklepie internetowym Parabellum.pl jest Przedsiębiorstwo Konsultingowo – Usługowe Parabellum Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 77, 05-071 Sulejówek, NIP: 9521906989,
2. Program...
Regulamin Kart podarunkowych
Przed zakupem Karty podarunkowej Parabellum prosimy o zapoznanie się z treścią Regulaminu.
Dokumenty sprzedaży i faktury VAT
W naszym sklepie wystawiamy paragony przy sprzedaży klientom indywidualnym i faktury VAT, jeżeli zostały podane dane firmy wraz z aktywnym numerem NIP.
Jaki jest koszt dostawy transportem Parabellum na trasie Nr1, Nr2, Nr3 lub Nr4?
Nasz transport jest bezpłatny, wystarczy zamówić produkt z naszej oferty.
Działanie sklepu
Składanie zamówień
Wszystkie podane ceny w naszym sklepie są cenami brutto. Na sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT. Oferowane przez nas towary w sprzedaży internetowej są nowe (chyba, że w opisie produktu podana jest inna informacja), wolne od wad, podlegające gwaracji producenta 12-stu miesięcy od dnia zakupu.
Dostawa towarów
Czas dostawy
Wszystkie zamówienia są kompletowane, pakowane i wysyłane z magazynu Parabellum.
Na termin dostawy Produktów nie objętych „ustawą o broni i amunicji” składa się czas kompletowania Zamówienia oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika (np. firmę kurierską).
Zwroty
Możesz zrezygnować z zakupionego drogą wysyłkową towaru bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Odstąpienie od umowy musi zostać złożone pisemnie. W tym celu możesz skorzystać z naszego formularza.
Metody płatności
Sklep oferuje kilka metod płatności zależnych od metody dostawy.
Braki towaru
Dowiedz się więcej kiedy braki towaru są krótkotrwałe, a kiedy oznacza to dłuższą przerwę w dostępności.
Czy mogę płacić kartą?
Tak, w sklepie stacjonarnym mamy taką możliwość.
Czy jest możliwy zakup na raty?
Tak. W przypadku wyboru szybkich płatności internetowych system pozwala na wybór e-rat.
Czy dodanie produktów do koszyka rezerwuje towar?
Nie. Jedynie sfinalizowanie zakupu rezerwuje towar i jest jednoznaczne z jego zakupem.
Pomoc techniczna
Poradnik Elaboranta
Chciałbyś rozpocząć elaboracje amunicji? Nie wiesz od czego zacząć? Przeczytaj nasz poradnik w którym pomożemy Ci skompletować niezbędne narzędzia.
Wsparcie techniczne
Za cel stawiamy sobie efektywne wspieranie klientów w każdym aspekcie elaboracji.
Gwarancja
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Indywidualne wsparcie
Poznaj 3 proste kroki do osiągnięcia wyznaczonego celu w elaboracji własnej amunicji. Wypełnij formularz a następnie otrzymasz od nas indywidualną pomoc.
Chciałbym rozpocząć przygodę z elaboracją. Z jakimi kosztami muszę się liczyć na początku?
Każdy zestaw trzeba składać z myślą o przeznaczeniu elaborowanej amunicji i to właśnie jest powód dlaczego ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie.
Strefa stałego klienta
Zarabiaj z Parabellum
Rozwijaj z nami swoje pasje. Dziel się swoimi doświadczeniami, polecaj ofertę sklepu Parabellum.pl na swojej stronie internetowej, przez e-mail, media społecznościowe i zdobywaj dodatkowe pieniądze na swoje hobby! Udział w programie jest darmowy, prosty w realizacji i dobrowolny.
Program lojalnościowy
Dołącz do programu lojalnościowego Parabellum.
Rób zakupy w sklepie i zbieraj dodatkowe profity. Zasady są bardzo proste.
Darmowa dostawa
Przy wartości jednorazowo zakupionych towarów powyżej 500 zł, koszt wysłania jednej paczki do 30 kg na terenie Polski, pokrywa za Ciebie właściciel Sklepu Parabellum.
Newsletter
Zapisz się do listy mailingowej aby otrzymywać aktualizacje o nowościach, promocjach i inne informacje.
Co należy zrobić, aby dołączyć do grona stałych klientów?
Aby dołączyć do grona stałych klientów należy zarejestrować się w sklepie, przystąpić do Programu Lojalnościowego podczas rejestracji konta, i wraz z kolejnymi zakupami można uzyskać rabaty.
Czy sklep internetowy nalicza rabaty?
Tak. Trzeba posiadać konto klienta i dokonywać zakupów przy jego pomocy. Przy zakupie bez rejestracji system nie nalicza automatycznie rabatów.
Zakupy na zezwolenie
Kupowałem już proch/spłonki i moje dane są w bazie. Czy każdorazowo muszę legitymować się pozwoleniem na broń?
Tak, za każdym razem trzeba okazać się legitymacją posiadacza broni w czasie zakupu i odbioru towaru "na pozwolenie".
Chwilowo nie posiadam legitymacji/moja legitymacja została wysłana do WPA . Czy mogę odebrać proch/spłonki?
Nie, warunkiem odbioru jest okazanie legitymacji posiadacza broni.
Dowóz prochu
DOWÓZ PROCHU REALIZUJEMY WŁASNYM TRANSPORTEM. JEŹDZIMY NA CZTERECH PONIŻSZYCH TRASACH (RAZ NA 1-1,5 MIESIĄCA).
Składanie zamówienia na proch i inne artykuły "na pozwolenie"
Zobacz jak krok po kroku złożyć poprawnie zamówienie na dowóz prochu.
Towary na zezwolenie
Jeżeli po raz pierwszy zamawiasz artykuły koncesjonowane (proch, spłonki, amunicja, broń) zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych w formularzu podczas składania zamówienia.
Chcę kupić proch/spłonki. Czy muszę przesyłać skan dowodu osobistego i pozwolenia na broń?
Tak, Jesteśmy zobligowani przepisami prawa do weryfikacji, zbierania i ewidencjonowania tych danych na potrzeby kontroli organów państwowych, m. in. takich jak Policja.
Chciałbym zamówić proch/spłonki. Co muszę zrobić?
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w zakładce dowóz prochu.
Czy mogę kupić czarny proch bez EKB?
NIE, Rejestracja broni czarnoprochowej i uzyskanie EKB jest konieczne do zakupu czarnego prochu w Polsce. Sklep może sprzedać czarny proch na podstawie Legitymacji posiadacza broni, pod warunkiem, że zawiera ona wpis z bronią czarnoprochową rozdzielnego ładowania.
Sklep Parabellum
Kontakt
Sklep internetowy i stacjonarny prowadzi:
Przedsiębiorstwo Konsultingowo-Usługowe "Parabellum" Sp. z o.o.
Armii Krajowej 77
05-071 Sulejówek
O nas
Nasza historia rozpoczyna się w 2004 roku. Zobacz jak to się wszystko zaczęło i skąd ta elaboracja amunicji.
Zakupy hurtowe
Dołącz do naszych partnerów biznesowych już dziś i ciesz się z udanej współpracy!
Czy sklep jest czynny w weekend?
Nie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
Program lojalnościowy. Częste pytania.
Jak uzyskać rabat stałego klienta?
Rabat stałego klienta przyznawany jest automatycznie w momencie, kiedy łączna kwota zrealizowanych zakupów (zatwierdzonych, opłaconych i dostarczonych) przekroczy określony próg kwotowy.
Jak działa "Rabat jednorazowy" - od jakiej kwoty i kiedy się nalicza?
Rabat jednorazowy (rabat koszykowy) jest rabatem dodatkowym i nalicza się automatycznie przy składaniu zamówienia, jeśli wartość koszyka brutto przekroczyła określony próg.
Regulamin Programu Lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego
1. Organizatorem Programu Lojalnościowego w sklepie internetowym Parabellum.pl jest Przedsiębiorstwo Konsultingowo – Usługowe Parabellum Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 77, 05-071 Sulejówek, NIP: 9521906989,
2. Program...
W jaki sposób mogę zbierać punkty lojalnościowe?
Punkty można zbierać na kilka sposobów.
Jak mogę wykorzystać swoje punkty? Czy mogę zapłacić punktami za całe zamówienie?
Tak, Uczestnik Programu Lojalnościowego może zapłacić punktami za zakupy.
Co się stanie z punktami, gdy zwrócę zakup lub anuluję zamówienie?
W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu, punkty uzyskane za jego zakup zostaną odjęte z konta użytkownika.
Czy punkty mają termin ważności? Jeśli tak, to kiedy wygasają i czy dostanę przypomnienie?
Tak, punkty lojalnościowe są ważne przez 12 miesięcy od daty ich przyznania. Uczestnicy zostaną poinformowani o zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów drogą e-mailową.
Czy koszt wysyłki wpływa na naliczanie rabatów lub punktów?
Koszty wysyłki nie są brane pod uwagę przy wyliczaniu sumy dokonanych zakupów i nie mają wpływu na przyznanie Rabatu Stałego Klienta.
Jakie zmiany w regulaminie programu lojalnościowego może wprowadzać firma i czy zostanę o nich poinformowany?
Organizator może zmienić treść regulaminu w uzasadnionych przypadkach.
Tagi
