Program lojalnościowy. Częste pytania.

Jak uzyskać rabat stałego klienta?
Rabat stałego klienta przyznawany jest automatycznie w momencie, kiedy łączna kwota zrealizowanych zakupów (zatwierdzonych, opłaconych i dostarczonych) przekroczy określony próg kwotowy.
Jak działa "Rabat jednorazowy" - od jakiej kwoty i kiedy się nalicza?
Rabat jednorazowy (rabat koszykowy) jest rabatem dodatkowym i nalicza się automatycznie przy składaniu zamówienia, jeśli wartość koszyka brutto przekroczyła określony próg.
Regulamin Programu Lojalnościowego
Regulamin Programu Lojalnościowego 1. Organizatorem Programu Lojalnościowego w sklepie internetowym Parabellum.pl jest Przedsiębiorstwo Konsultingowo – Usługowe Parabellum Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 77, 05-071 Sulejówek, NIP: 9521906989, 2. Program...
W jaki sposób mogę zbierać punkty lojalnościowe?
Punkty można zbierać na kilka sposobów.
Jak mogę wykorzystać swoje punkty? Czy mogę zapłacić punktami za całe zamówienie?
Tak, Uczestnik Programu Lojalnościowego może zapłacić punktami za zakupy.
Co się stanie z punktami, gdy zwrócę zakup lub anuluję zamówienie?
W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu, punkty uzyskane za jego zakup zostaną odjęte z konta użytkownika. 
Czy punkty mają termin ważności? Jeśli tak, to kiedy wygasają i czy dostanę przypomnienie?
Tak, punkty lojalnościowe są ważne przez 12 miesięcy od daty ich przyznania. Uczestnicy zostaną poinformowani o zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów drogą e-mailową. 
Czy koszt wysyłki wpływa na naliczanie rabatów lub punktów?
Koszty wysyłki nie są brane pod uwagę przy wyliczaniu sumy dokonanych zakupów i nie mają wpływu na przyznanie Rabatu Stałego Klienta. 
Jakie zmiany w regulaminie programu lojalnościowego może wprowadzać firma i czy zostanę o nich poinformowany?
Organizator może zmienić treść regulaminu w uzasadnionych przypadkach.
Czy znalazłeś, czego szukałeś?
Copyright © 2018 Parabellum